Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2022
(
180
)
-
▼
Δεκεμβρίου
(
29
)
- Οι Κρουστωδοί στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Φτιάχνω μια χριστουγεννιάτικη ιστορία
- 1η θέση στον διαγωνισμό δημιουργίας επιτραπέζιου π...
- Μαθηματικοί Γρίφοι – Τα μαθηματικά «αλλιώς»
- Tαυτότητες Γ' Γυμνασίου – Βιωματική Δράση
- Τα παιδιά προσφέρουν αγάπη…
- Ομιλία Οικονόμου Ηλία - Απόφοιτος Κολεγίου "ΔΕΛΑΣΑΛ"
- Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός - 3η Σχολή...
- Πυθαγόρειο Θεώρημα – Βιωματική Δράση
- 8 υποτροφίες για την ομάδα Harvard του Κολεγίου "Δ...
- 5 βραβεία στη Μαθητική Προσομοίωση Επιτροπών του Ο...
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» προσφέρει…
- Δράση μαθηματικών για τον παιδαγωγικό σχεδιασμό
- Επιμόρφωση Γαλλικού Τμήματος Στην Αξιολόγηση Των Δ...
- Ετοιμάζοντας τον Πολίτη του Αύριο
- Τα παιδιά ονειρεύονται έναν βιώσιμο πλανήτη!
- Οι νέοι σε έναν ταραγμένο κόσμο: μεταξύ γεωστρατηγ...
- 2022 European Youth Gathering, Bad Marienberg, GER...
- Χριστούγεννα με άρωμα λασαλιανό…
- International School of Athens
- Επικοινωνία … Η γνωστή μας άγνωστη
- Ακαδημαϊκός και επαγγελματικός προσανατολισμός / ...
- Στεκόμαστε πλάι στην «ΕΛΕΠΑΠ» και στο «ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟ...
- 6η Ημερίδα Εθελοντισμού « ΜΑΖΙ ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ»
- Όταν η γνώση αγκαλιάζει τα άτομα με αναπηρία…
- Pas De Plan (ETE) B !!!
- Bazaar 2022 // Τα αποτελέσματα της κλήρωσης της Λα...
- Σχολή Τυφλών
- Kahoot! στα Γαλλικά
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Δεκεμβρίου
(
29
)
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Πυθαγόρειο Θεώρημα – Βιωματική Δράση
Με αφορμή τη διδασκαλία του Πυθαγόρειου Θεωρήματος, οι μαθητές του Β1 και Β2 Γυμνασίου, την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου, ασχολήθηκαν με μια από τις εφαρμογές του βιωματικά. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και κλήθηκαν να σχηματίσουν τετράγωνα με τις πλευρές ενός τριγώνου. Μετρώντας με απλά υλικά τα εμβαδά τους, διαπίστωσαν ότι το άθροισμα των δύο εμβαδών των μικρότερων τετραγώνων ισούται με το εμβαδόν του μεγαλύτερου. Με τη βοήθεια του αντιστρόφου του Πυθαγορείου Θεωρήματος συμπέραναν ότι το τρίγωνο είναι ορθογώνιο. Για την μάθηση στα μαθηματικά, ενίοτε απαιτείται η ενασχόληση των μαθητών με δραστηριότητες με μορφή ομαδοσυνεργατικών εργασιών. Με τη χρήση αντικειμένων και τεχνικές παιχνιδιού οι μαθητές οδηγούνται στη μάθηση με τρόπο έμμεσο και διαισθητικό.