Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
19
)
- ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ…
- Διαθεματικό project μαθηματικά - οικονομία
- Και το… παιχνίδι ξεκινά!
- “Good game, well played, you were not demolished, ...
- Επίσκεψη του αρχαιολόγου Γ. Καρλιάμπα
- LA SALLE : ένα εκπαιδευτικό δίκτυο που δίνει λύσει...
- MFGNU
- Ο Χρυσός αριθμός «Φ»
- ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
- Γνωρίζοντας το Εβραϊκό Μουσείο Θεσσαλονίκης
- Σχεδιάζοντας ένα δελτίο ειδήσεων…
- Συνομιλώντας … διεπιστημονικά!
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» τιμά τον Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή
- ΤΟ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ» ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
- ΟΜΙΛΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ;
- Το θέατρο έρχεται στο ΔΕΛΑΣΑΛ…
- 2η Γαλλο-Ελληνική Ολυμπιακή και παραολυμπιακή Εβδο...
- «Διαδικτυακή Ενημερωτική Συνάντηση με θέμα: Ασφαλή...
- English opens every door along the way
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022
Και το… παιχνίδι ξεκινά!
Ανθρώπινα δικαιώματα, αποδοχή, διαφορετικότητα, σεβασμός. Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου ξεκίνησαν ένα ταξίδι στη γνώση με στόχο τη βιωματική διερεύνηση των δικαιωμάτων του παιδιού. Με τη βοήθεια του Συνήγορου του Παιδιού συμμετέχουν στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στο παιχνίδι «Βρες τα Πάρτα» και ασχολούνται κάθε βδομάδα με δικαιώματα που αφορούν τα ίδια τα παιδιά. Έτσι, στις 18/2/2022 βασιζόμενοι στα άρθρα 2 και 3 της Διεθνούς Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Παιδιού είχαν τη 2η αποστολή τους με θέμα «Το σχολείο των ονείρων μου, θέλω το σχολείο να με μάθει να πετάω!». Με πλακάτ που έφτιαξαν οι ίδιοι «διαδήλωσαν» για το σχολείο των ονείρων τους και με χιουμοριστικά memes σατίρισαν καταστάσεις της καθημερινής ζωής. Έπεται συνέχεια…