Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
19
)
- ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ…
- Διαθεματικό project μαθηματικά - οικονομία
- Και το… παιχνίδι ξεκινά!
- “Good game, well played, you were not demolished, ...
- Επίσκεψη του αρχαιολόγου Γ. Καρλιάμπα
- LA SALLE : ένα εκπαιδευτικό δίκτυο που δίνει λύσει...
- MFGNU
- Ο Χρυσός αριθμός «Φ»
- ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
- Γνωρίζοντας το Εβραϊκό Μουσείο Θεσσαλονίκης
- Σχεδιάζοντας ένα δελτίο ειδήσεων…
- Συνομιλώντας … διεπιστημονικά!
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» τιμά τον Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή
- ΤΟ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ» ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
- ΟΜΙΛΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ;
- Το θέατρο έρχεται στο ΔΕΛΑΣΑΛ…
- 2η Γαλλο-Ελληνική Ολυμπιακή και παραολυμπιακή Εβδο...
- «Διαδικτυακή Ενημερωτική Συνάντηση με θέμα: Ασφαλή...
- English opens every door along the way
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022
Συνομιλώντας … διεπιστημονικά!
Την Τετάρτη, 12/1/2022, και την Παρασκευή, 14/1/ 2022, οι μαθητές της Α’ Λυκείου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», στο μάθημα της Πολιτικής Παιδείας, προσέγγισαν το θέμα της Οικονομίας, μέσα από διαφορετικές οπτικές, συνομιλώντας με καθηγητές διαφορετικών ειδικοτήτων. Πιο συγκεκριμένα, η προσέγγιση σύνθετων εννοιών που πλαισιώνουν όμως την καθημερινότητα όλων ξεκίνησε με την κ. Καλαμπαλίκη, οικονομολόγο του σχολείου μας, η οποία παρουσίασε, με τρόπο παραστατικό και εύληπτο, τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις, τον στόχο τους, τον τρόπο με τον οποίο καθορίζονται οι τιμές των αγαθών, με βάση τον νόμο της ζήτησης και της προσφοράς, αλλά και πιο σύνθετες έννοιες, όπως τον κρατικό παρεμβατισμό και το ελλειμματικό ισοζύγιο. Οι μαθητές προβληματίστηκαν πάνω σε οικονομικά θέματα που εξακολουθούν να κυριαρχούν στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία, ενώ το μάθημα συνεχίστηκε με επεξεργασία των βασικών χαρακτηριστικών της ελληνικής οικονομίας από τις εκπαιδευτικούς του μαθήματος και φιλολόγους του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», επιβεβαιώνοντας έτσι ότι η διαθεματική προσέγγιση σύγχρονων προβλημάτων είναι πιο αποτελεσματική και ενδιαφέρουσα.