Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
-
▼
Ιουνίου
(
25
)
- Πρωτιές για το Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» σε πανελλήνιους ...
- Προσεγγίζοντας την έννοια της αδελφοσύνης... με ρυ...
- Συμμετοχή στη διεθνή καμπάνια της Unesco “Trash Hack”
- «Συνέντευξη με έναν ήρωα της Επανάστασης»
- Επιστροφή στην …κανονικότητα – Επιστροφή στο παιχν...
- 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ στον 7ο Διαγωνισμό Θεατρικής-Εκφραστική...
- Η «Γεωγραφία» του Αγώνα
- 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ για το Γυμνάσιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» στον Εθνικό Δ...
- Ιστορίες παιδιών του κόσμου! Το ηλεκτρονικό βιβλίο...
- Συμμετοχή – Διάκριση στον διαγωνισμό «Πρωταγόρας ο...
- Σκηνές από την «Οδύσσεια» του Ομήρου… σε κόμικ!
- Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΑΠΟ … ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ!
- Καλλιεργώντας τις ήπιες δεξιότητες των μαθητών!
- Εμπειρίες, ενημέρωση και συμβουλές από αποφοίτους...
- Διακρίσεις στο «1ο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό...
- Ισότητα και σχέσεις των δύο φύλων
- Ανθρώπινα δικαιώματα και δράσεις του Κολεγίου «ΔΕΛ...
- Ποια από τις περιπέτειες του Οδυσσέα, του θρυλικού...
- Γίναμε λεξιπλάστες, περιγράφοντας τους ήρωες της Ο...
- Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ»
- 3oς ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
- 7ος Διαγωνισμός Θεατρικής-Εκφραστικής Ανάγνωσης στ...
- EXAMEN BLANC … en bleu blanc rouge!!!
- Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ
- ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ: ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021
Καλλιεργώντας τις ήπιες δεξιότητες των μαθητών!
Ποια είναι τα κοινωνικά προβλήματα που απασχολούν σήμερα την ανθρωπότητα;
Εν έτει 2021, υφίσταται ακόμα το πρόβλημα της παιδικής εργασίας;
Τι βιώνουν τα παιδιά αυτά;
Ποιες είναι οι συνέπειες της μετανάστευσης;
Ποια είναι η πολιτική διαχείρισης της μετανάστευσης που προτείνει η Ευρωπαϊκή ένωση;
Πρέπει οι χώρες της Ευρώπης να «κλείνουν» τα σύνορά τους στους κάθε λογής αναγκεμένους;
Εν έτει 2021, υφίσταται ακόμα το πρόβλημα της παιδικής εργασίας;
Τι βιώνουν τα παιδιά αυτά;
Ποιες είναι οι συνέπειες της μετανάστευσης;
Ποια είναι η πολιτική διαχείρισης της μετανάστευσης που προτείνει η Ευρωπαϊκή ένωση;
Πρέπει οι χώρες της Ευρώπης να «κλείνουν» τα σύνορά τους στους κάθε λογής αναγκεμένους;
Μεταξύ άλλων, τα παραπάνω ερωτήματα τέθηκαν «επί τάπητος» και προβλημάτισαν τους μαθητές της Β΄ Λυκείου, οι οποίοι, επεξεργαζόμενοι τους θεματικούς κύκλους «Ρατσισμός», «Μετανάστευση» και «Φτώχεια», στο μάθημα της Ν. Γλώσσας, και στο πλαίσιο του Προγράμματος «Εγώ κι εσύ μαζί» της Διεθνούς Αμνηστίας, συμμετείχαν σε ποικιλία δραστηριοτήτων, ώστε να συναισθανθούν τις δυσκολίες που βιώνουν εκατομμύρια άνθρωποι, σήμερα. Συγκεκριμένα, έφτιαξαν το «συννεφόλεξο» των συναισθημάτων που τους προκαλεί ο όρος «Παιδική εργασία», συμμετείχαν σε δημοσκόπηση, μέσω της εφαρμογής mentimeter, έπαιξαν το παιχνίδι «Ρόλος στον Τοίχο», επιχειρηματολόγησαν διαδικτυακά στο πρόγραμμα tricider, υπερψηφίζοντας την άποψη ότι οι χώρες της Ευρώπης πρέπει να δείξουν την αλληλεγγύη τους, καθώς προτεραιότητα έχει πάντα ο άνθρωπος, ανάρτησαν στερεοτυπικές φράσεις στον ψηφιακό πίνακα ανακοινώσεων της τάξης τους, μέσω του padlet, και, τέλος, δημιούργησαν ένα e-book με ιστορίες παιδιών του κόσμου.