Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
▼
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
-
▼
Μαΐου
(
27
)
- «Ανακυκλώνοντας τη Γνώση»
- Έπεσε η αυλαία της Θεματικής Εβδομάδας
- Πες μου τι τρως, να σου πω ποιος είσαι!
- Γιατί όλοι είμαστε ίσοι
- «Κάλλιον του θεραπεύειν το προλαµβάνειν»
- «Νους υγιής εν σώματι υγιή»
- Τιμητική διάκριση για την «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΥΒΕΡΤΑ»
- Η Θεματική Εβδομάδα στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
- Υποστηρίζοντας τη Unicef
- Παρουσίαση βιβλίου, «Ξυπόλητοι Ήρωες»
- VICTORS OF THE SPELLING BEE – ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ FRANK...
- MACBETH JEOPARDY – Ένας απίθανος συνδυασμός
- "Animal Farm"
- 13ο ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΟΛΕΓΙΟΥ "ΔΕΛΑΣΑΛ"
- Πρόσκληση
- Θεατρική παράσταση "Animal Farm"
- Διαγωνισμός Εκφραστικής Ανάγνωσης
- Ανακοίνωση για τη συνεργασία Λασαλιανών Σχολείων κ...
- Μια διαφορετική συνάντηση
- Η Γ΄ Γυμνασίου στη Μονή Παναγίας Δοβρά
- Βυζαντινές περιπέτειες
- Στους Βασιλικούς Τάφους της Βεργίνας
- 4 Βραβεία για το Κολέγιο "ΔΕΛΑΣΑΛ" στα Education B...
- 100% επιτυχία για τους μαθητές της B' Γυμνασίου στ...
- «Μαραθώνιο Ανάγνωσης 2017»
- 13o Αθλητικό Φεστιβάλ
- Η Ορχήστρα του Κολεγίου “ΔΕΛΑΣΑΛ” διέπρεψε και στο...
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Κυριακή 21 Μαΐου 2017
Υποστηρίζοντας τη Unicef
Η Β’ Γυμνασίου του Κολεγίου «Δελασάλ» σε συνεργασία με το πρόγραμμα της Unicef, «Σχολεία, Υπερασπιστές των Παιδιών», ευαισθητοποιήθηκε σε θέματα διατροφής, νερού, φτώχειας, πολέμου και ειρήνης.
Οι μαθητές παρακολούθησαν βίντεο, συζήτησαν, έπαιξαν παιχνίδια, αντάλλαξαν απόψεις, διαφώνησαν και συμφώνησαν αναγνωρίζοντας έτσι τα προβλήματα που υπάρχουν. Στη συνέχεια, ενημέρωσαν τους συμμαθητές τους σχετικά με την κατάσταση του πολέμου και τις συνέπειές του.
Υποδύθηκαν τον ρόλο δημοσιογράφων μιλώντας για τη φτώχεια και τον υποσιτισμό και πρότειναν τρόπους αντιμετώπισης αναδεικνύοντας τον σημαντικό ρόλο της Unicef στο κομμάτι αυτό. Παράλληλα, ασχολήθηκαν με το θέμα των προσφύγων και βίωσαν μέσα από ένα παιχνίδι ρόλων τη δύσκολη θέση αυτών των παιδιών.
Μέσα από την ιστορία της Μαλάκ συγκινήθηκαν και τελικά «βρέθηκαν» στη θέση όλων αυτών των παιδιών που ως πρόσφυγες καλούνται να ενσωματωθούν σε μια άλλη κοινωνία μιας ξένης χώρας. Τέλος, οι μαθητές έφτιαξαν ένα βίντεο με τη δράση της Unicef και προώθησαν το έργο της.
Οι μαθητές παρακολούθησαν βίντεο, συζήτησαν, έπαιξαν παιχνίδια, αντάλλαξαν απόψεις, διαφώνησαν και συμφώνησαν αναγνωρίζοντας έτσι τα προβλήματα που υπάρχουν. Στη συνέχεια, ενημέρωσαν τους συμμαθητές τους σχετικά με την κατάσταση του πολέμου και τις συνέπειές του.
Υποδύθηκαν τον ρόλο δημοσιογράφων μιλώντας για τη φτώχεια και τον υποσιτισμό και πρότειναν τρόπους αντιμετώπισης αναδεικνύοντας τον σημαντικό ρόλο της Unicef στο κομμάτι αυτό. Παράλληλα, ασχολήθηκαν με το θέμα των προσφύγων και βίωσαν μέσα από ένα παιχνίδι ρόλων τη δύσκολη θέση αυτών των παιδιών.
Μέσα από την ιστορία της Μαλάκ συγκινήθηκαν και τελικά «βρέθηκαν» στη θέση όλων αυτών των παιδιών που ως πρόσφυγες καλούνται να ενσωματωθούν σε μια άλλη κοινωνία μιας ξένης χώρας. Τέλος, οι μαθητές έφτιαξαν ένα βίντεο με τη δράση της Unicef και προώθησαν το έργο της.
