Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
▼
2025
(
57
)
-
▼
Μαρτίου
(
20
)
- 8οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας ...
- Συμμετοχή των Μαθητών του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» στην ...
- Ένα δίκτυο, μια οικογένεια
- Τιμή και Μνήμη στην 25η Μαρτίου
- Επίσκεψη κυρίας Νατάσας Γιάτση στον όμιλο Ρητορική...
- Official Results 8th Creative Writing Competition ...
- ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΠΙ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ
- 🏅3 ΒΡΑΒΕΙΑ για το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» 𝗛𝗮𝗿𝘃𝗮𝗿...
- ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΛΑΣΑΛΙΑΝΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
- 23ο ΟΜΑΔΙΚΟ Μαθητικό Πρωτάθλημα Σκάκι
- Αθλητικό τουρνουά Junior Aegean
- 5ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
- Όταν τα παιδιά τρέχουν εθελοντικά…
- Osez! Débattez! Rencontrez!
- 5ος Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών «ΔΕΛΑΣΑΛ» μαθητώ...
- Μια πρωτιά που μας κάνει περήφανους!
- «Μίλα Τώρα!»: Δράση μαθητών για την Παγκόσμια Ημέρ...
- 16 ΣΧΟΛΕΙΑ 190 ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: ΑΘΗΝΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, Σ...
- Οι μαθητές Λυκείου του ομίλου MFGNU 2025 μοιράζοντ...
- 7th Spelling Bee Competition for Middle school stu...
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Μαρτίου
(
20
)
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
8οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας στο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»
90 μαθητές, 22 ομάδες, από 9 σχολεία της Ελλάδας, θα ταξιδέψουν «στα μονοπάτια της Ιστορίας & των λέξεων, ετυμοπλαθομυθιστοριογραφώντας» σε μια ξεχωριστή γιορτή γνώσης & ευρηματικότητας, την Παρασκευή, 4 Απριλίου 2025. Οι Αγώνες θα πραγματοποιηθούν στις εγκαταστάσεις του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», στα Πεύκα Θεσσαλονίκης, από τις 09:00 μέχρι τις 12:30, παρουσία πανεπιστημιακών, σχολικών συμβούλων, εκπαιδευτικών και εκλεκτών φίλων της οικογένειας ΔΕΛΑΣΑΛ.
Πιο συγκεκριμένα, το Τμήμα Φιλολογικών Σπουδών του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Etygram, διοργανώνει διαγωνισμό γνώσεων για μαθητές από όλες τις τάξεις του Γυμνασίου, φιλοδοξώντας να τους δώσει ερεθίσματα και κίνητρα να εντρυφήσουν σε ουσιώδεις γνώσεις βασικών μαθημάτων, αλλά και να εμπλακούν σε μια διαδικασία ομαδοσυνεργατική, μέσω της οποίας, με βασικές προϋποθέσεις τη διαλλακτικότητα, την ανταλλαγή γνώσεων, τον καταιγισμό ιδεών και τη διάθεση συνεργασίας και σύσφιξης σχέσεων, θα αναδείξουν την αξία της συλλογικής προσπάθειας. Επιθυμεί, ακόμα, να προσδώσει στη διαδικασία της μάθησης -μεταξύ άλλων- μια παιγνιώδη διάσταση, βοηθώντας, παράλληλα, τους μαθητές να εμπλακούν ενεργά και σε βάθος στην ουσία της επιστημονικής σκέψης.
