Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
▼
2025
(
7
)
- ► Φεβρουαρίου ( 1 )
- ▼ Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
MFINUE 2024 14e Édition, Modèle Francophone International des Nations-Unies en Eurasie “Dépasser les divisions et forger la paix à l'ère numérique”
Οι μαθητές Δημήτρης Χ. και Φίλιππος Χ., μέσα από την συμμετοχή τους στο 14ο Γαλλόφωνο μοντέλο των Ηνωμένων Εθνών Ευρασίας στην Κωνσταντινούπολη, στο σχολείο Saint Joseph Fransiz Lisesi, από 6 έως 8 Δεκεμβρίου 2024, μία διαδραστική και εκπαιδευτική εμπειρία, είχαν την ευκαιρία να ενσαρκώσουν το ρόλο διπλωματών σε ένα περιβάλλον που προσομοιώνει τις επιτροπές του Ο.Η.Ε., με γλώσσα έρευνας και εργασίας τα γαλλικά.
Το Συνέδριο στόχευε στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν στην προστασία και την προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου στον κόσμο της τεχνολογίας, καθώς και στην εξοικείωσή τους με τις διαδικασίες του Ο.Η.Ε. Ειδικότερα, οι μαθητές, είχαν την δυνατότητα να εξασκηθούν σε διπλωματικές συζητήσεις, επιχειρηματολογία και λήψη αποφάσεων. Να ανακαλύψουν τις ιδιαίτερες δεξιότητές τους, να τις καλλιεργήσουν και να τις αναδείξουν, μέσα από την εκπροσώπηση διαφόρων χωρών. Να αναπτύξουν τις ικανότητές τους στον δημόσιο λόγο, τον σεβασμό στην άποψη του άλλου και τη διεθνή συνεργασία.
Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, οι μαθητές μας, ήρθαν σε επαφή και συνεργάστηκαν με μαθητές από 11 διαφορετικές χώρες, 470 συμμετέχοντες από 24 σχολεία, μεταξύ των οποίων, 6 σχολεία που ανήκουν στο Λασαλιανό δίκτυο.
Μέσα στα πλαίσια του Συνεδρίου, συμμετείχαν σε πολιτιστικές δραστηριότητες και γνώρισαν την κουλτούρα, τον πολιτισμό αλλά και τον τρόπο διασκέδασης της γειτονικής μας χώρας. Αυτό που θα τους μείνει σίγουρα στο μυαλό και στην καρδιά, είναι μία όμορφη ανάμνηση και μία αξέχαστη εμπειρία, η οποία θα τους συνοδεύει σε όλη τους τη ζωή.










