Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
57
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
-
▼
Ιανουαρίου
(
13
)
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» τιμά τους Τρεις Ιεράρχες
- Κανένας άνθρωπος “αόρατος” ανάμεσά μας…
- Dubai, Harvard Model Congress 2024-Nothing is impo...
- «ΟΧΙ στη βία, ΝΑΙ στη φιλία. Κάνε BLOCK στον εκφοβ...
- Λασαλιανοί «food saving warriors»
- 4η Σχολή Γονέων
- Harvard Model Congress Middle East
- Harvard Model Congress Middle East
- 5 Υποτροφίες στα Παγκόσμια Συνέδρια του Πανεπιστημ...
- «Η αγάπη για αυτό που κάνουμε είναι το κλειδί της...
- Ο μαγικός κόσμος των παραμυθιών…
- Ήχησαν τα καμπανάκια των Χριστουγέννων με τους κρο...
- Με οδηγό…την ασφάλεια!
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Κανένας άνθρωπος “αόρατος” ανάμεσά μας…
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και της ενεργοποίησης του προβληματισμού για θέματα κοινωνικών διακρίσεων, οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» ήρθαν σε επαφή με άτομα με αναπηρία όρασης και τους εκπαιδευτές του KEAT, έθεσαν τις απορίες τους και ανακάλυψαν την καθημερινότητα αυτών των ανθρώπων που διεκδικούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής σε όλες τις δραστηριότητες της ζωής. Οι μαθητές μας έγιναν συνοδοί τυφλών ατόμων, γνώρισαν τη γραφή braille, παραολυμπιακά αθλήματα και άλλες δραστηριότητες που βοηθούν τα άτομα με αναπηρίες να ενταχθούν παραγωγικά στην κοινωνία.Ήταν μια μοναδική εμπειρία που καλλιέργησε στους μαθητές με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τη δύναμη της ενσυναίσθησης και την αξία της συνύπαρξης σε μια κοινωνία αλληλεγγύης.Με την καλλιέργεια του κλίματος συμπερίληψης στο σχολείο δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μια μελλοντική κοινωνία με σεβασμό και αποδοχή στη διαφορετικότητα, ένα Αύριο με περισσότερη ευαισθησία και ανθρωπιά.




