Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
▼
2025
(
72
)
-
▼
Μαΐου
(
15
)
- 17ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
- Anti-Gone Now Αν-εξίτηλη εμπειρία
- Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου:« Σ...
- «Ραντεβού με τον Μολιέρο»
- Με την ΑΝΤΙΓΟΝΗ του Σοφοκλή σε αγγλικό κείμενο, τ...
- Διάκριση στον Μαθητικό Διαγωνισμό "Νέοι CINE-φιλόσ...
- Η Β’ Λυκείου στη Βουδαπέστη!
- 100% επιτυχία για τους μαθητές του Γυμνασίου μας σ...
- MLNU 2025, Modèle Lorientais Nations Unies
- «Μπορούμε στη Λαϊκή» μαζί με τους μαθητές μας!
- Συναντώντας τη φύση και την παράδοση της Ηπείρου…
- Ένας Κόσμος / Un Monde….
- Παγκόσμια Ημέρα για την Ασφάλεια και την Υγεία
- 2ème FESTIVAL FRANCOPHONE DU THÉÂTRE POUR ÉCOLIERS...
- Concours scolaire d’orthographe en français « Dict...
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Μαΐου
(
15
)
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
17ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Την Παρασκευή, 11 Απριλίου 2025, ο μαθητής της Β’ Τάξης του Γυμνασίου, του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», Ματτέο Β., συμμετείχε στο 17ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας, που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ. Ο μαθητής μας δημιούργησε μία εφαρμογή σχεδίασης γραφημάτων, χρησιμοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Python και παρουσίασε την εργασία του αυτή στο προεδρείο της συνεδρίας του και στο μαθητικό – κυρίως – κοινό, μέσα από την εισήγηση που ετοίμασε, την οποία συνόδευσε με αντίστοιχο PowerPoint. Έπειτα από την ολοκλήρωση της παρουσίασής του, δέχτηκε σχόλια συγχαρητηρίων, επαίνων και θαυμασμού από τα μέλη του προεδρείου για την, πράγματι, αξιέπαινη εργασία του. Επιπλέον, ο μαθητής μας είχε τη δυνατότητα να παρακολουθήσει και τις εργασίες που δημιούργησαν και παρουσίασαν μαθητές άλλων σχολείων που συμμετείχαν στην ίδια με αυτόν συνεδρία. Αυτή η χαρά της αλληλεπίδρασης και της ανατροφοδότησης μεταξύ των ίδιων των μαθητών γύρω από το αντικείμενο της Πληροφορικής, αποτελεί και το σημαντικότερο όφελος για τα παιδιά.
.jpg)

