Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
▼
2024
(
169
)
-
▼
Οκτωβρίου
(
28
)
- Ομορφαίνοντας το αστικό τοπίο…
- Τα παιδιά τρέχουν…
- «ΒΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΗ» με την απόφοιτη του «ΔΕΛΑΣΑΛ...
- Διαγωνισμός HACKATHON ATHENS 2024 – SELMA!
- ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΒΟΛΒΗ
- Η Ειρήνη είναι δεδομένη ; Οχι, είναι χρέος και καθ...
- Ειρηνικά Comics
- Δημιουργία αφίσας με θέμα την Ειρήνη - Β’ Γυμνασίου
- Λασαλιανές Μέρες Ειρήνης
- “Η ανθρωπότητα είναι πιο όμορφη, όταν ενώνεται”
- Προσκύνημα για την ειρήνη
- Δράσεις ειρήνης... εν καιρώ πολέμου!
- Ένα τραγούδι για την Ειρήνη…
- Ένα παραμύθι για την Ειρήνη…
- Επίσκεψη στο Μουσείο Επιστημών και τεχνολογία “ Lo...
- Βιωματική Προσέγγιση της Ιστορίας: Επίσκεψη στο Αν...
- Είμαστε στον αέρα!
- Επίσκεψη στα χρόνια του ένδοξου Μακεδονικού Βασιλείου
- Ανακαλύπτοντας τα κρυμμένα μυστικά της Μοδιάνο!
- Το Λύκειο … εν δράσει!
- «ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ» ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ !
- ΒΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΗ
- 8th Creative Writing Competition
- Όταν η γνώση γίνεται δύναμη προστασίας…
- «Βραδιά του ερευνητή»
- 7th Spelling Bee Competition
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ: ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΣΚΡΑ
- Ενημερωτική συνάντηση με τους Γονείς & Κηδεμόνες τ...
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
Οκτωβρίου
(
28
)
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
«Βραδιά του ερευνητή»
Την Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής στο τμήμα Β3 του Γυμνασίου , με πρωτοβουλία του καθηγητή της τάξης κ. Ζουρνά, συνδεθήκαμε διαδικτυακά με τον κ. Γεώργιο Κουνδουράκη, Phd Φυσικού και ερευνητή που συνεργάζεται με το ΕΚΕΤΑ στον τομέα Φυσικής Πλάσματος. Ο κ. Κουνδουράκης μίλησε στους μαθητές για την τέταρτη κατάσταση της ύλης, το πλάσμα, και τις προοπτικές που ανοίγονται στην επιστήμη με την εξερεύνηση της, όπως η πυρηνική σύντηξη. Ο κ. καθηγητής απάντησε με ενδιαφέρον στις ερωτήσεις των μαθητών και τους περιέγραψε τη σταδιοδρομία του αρχικά ως καθηγητής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στη συνέχεια ως κάτοχος διδακτορικού και ερευνητή στο εργαστήριο Φυσικής πλάσματος και στοιχειωδών σωματιδίων, καθώς και τις δυνατότητες που έχουν οι απόφοιτοι του Φυσικού τμήματος στην Ελλάδα σε διάφορους τομείς.