Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθη
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
▼
2025
(
163
)
-
▼
Νοεμβρίου
(
22
)
- ο Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» βραβεύει τη διακεκριμένη Απόφοιτο
- Εξόρμηση της Λασαλιανής οικογένειας
- Οι μαθητές μας στον Διεθνή Διαγωνισμό Πληροφορικής...
- 17 Νοέμβρη – Μνήμη, γνώση, ευθύνη
- Εξόρμηση της Α’ Γυμνασίου στα Γρεβενά στο πλαίσιο ...
- Μια φοιτήτρια από τις Η.Π.Α. στο σχολείο μας!
- Από την Πλατεία των Σερρών του 1950 μέχρι …το παγω...
- Τι είναι… Ειρήνη!
- 3η θέση στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ρομποτικής FIRS...
- Τρίτη Θέση στο Open Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλο...
- Λασαλιανές Μέρες Ειρήνης 2025 // Τμήμα Γαλλικών
- Γιορτάζοντας τις Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Δράσεις ειρήνης… εν καιρώ πολέμου!
- ΛΑΣΑΛΙΑΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Γ’ Γυμνασίου
- ΛΑΣΑΛΙΑΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Β’ Γυμνασίου
- ΛΑΣΑΛΙΑΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Α’ Γυμνασίου
- ΕΙΡΗΝΗ – Ένα πολύτιμο αγαθό που δοκιμάζεται
- Επίσκεψη αποφοίτου
- Προετοιμασία για τον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ρομποτικ...
- Έναρξη προετοιμασίας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F...
- Το Λύκειο προετοιμάζεται για το Συνέδριο «Μαθητές ...
- Η Γ’ Γυμνασίου σε ένα ταξίδι γνωριμίας με την Καθο...
- ► Σεπτεμβρίου ( 8 )
- ► Φεβρουαρίου ( 15 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
▼
Νοεμβρίου
(
22
)
-
►
2024
(
193
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
234
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Οι μαθητές μας στον Διεθνή Διαγωνισμό Πληροφορικής «Bebras»
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον συμμετείχαν οι μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου μας στον Διεθνή Διαγωνισμό Πληροφορικής «Bebras», έναν θεσμό που τη λογική και υπολογιστική σκέψη μέσα από πρωτότυπες και δημιουργικές προκλήσεις.
Κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, οι μαθητές κλήθηκαν να επιλύσουν προβλήματα που απαιτούσαν αναλυτική και αλγοριθμική σκέψη, παρατηρητικότητα, και στρατηγική προσέγγιση. Μέσα από αυτή τη διαδικασία εξάσκησαν τη συγκέντρωση και την επιμονή τους, ανέπτυξαν δεξιότητες κριτικής και υπολογιστικής σκέψης, και καλλιέργησαν την ικανότητα αυτόνομης επίλυσης προβλημάτων. Ο συνδυασμός ψυχαγωγίας και πρόκλησης έκανε την εμπειρία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ουσιαστική για όλους.
Η συμμετοχή τους στον διαγωνισμό «Bebras» ανέδειξε τη σημασία της Πληροφορικής ως επιστήμης που ενισχύει τη λογική, την επινοητικότητα και τη δημιουργικότητα, δίνοντας την ευκαιρία σε κάθε μαθητή να ανακαλύψει τις δυνατότητές του μέσα από τη μάθηση και την εξερεύνηση.









