Στοιχεία Σχολείου
Ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο
"ΔΕΛΑΣΑΛ"
Πεύκα Θεσσαλονίκης Τ.Θ. 6 - 57010
Τηλ. 2310 633 333
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
65
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
►
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
▼
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018
Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη
Το Σάββατο, 9 Μαΐου 2018, στο Συνεδριακό Κέντρο "Ιωάννης Βελλίδης", ο Δήμος Θεσσαλονίκης τίμησε τους εθελοντές της αιμοδοσίας και υπενθύμισε σε όλους τους παρευρισκομένους ότι, όταν δίνεις αίμα, δίνεις ζωή. Το Κολέγιο "ΔΕΛΑΣΑΛ" και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, αρωγοί της εθελοντικής αιμοδοσίας, παραβρέθηκαν στην εκδήλωση και συμμετείχαν στην μεγάλη γιορτή της πόλης μας.

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018
Summer Reading
Αγαπητοί μαθητές,
Στη λίστα που ακολουθεί σας προτείνουμε κάποια βιβλία τα οποία θα σας βοηθήσουν να κρατήσετε την επαφή σας με τα Αγγλικά και τα Γαλλικά με ευχάριστο τρόπο κατά τη διάρκεια των διακοπών. Τα βιβλία αυτά μπορείτε να τα προμηθευτείτε από βιβλιοπωλεία ή και online.

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018
PLICKERS και KAHOOT: Παιχνίδια που διδάσκουν
Το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ», πρωτοστατώντας στον χώρο της εκπαίδευσης, έχει υιοθετήσει τη χρήση των νέων τεχνολογιών, στο πλαίσιο διδασκαλίας και αξιολόγησης.
Οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου βιώνουν, συχνά, την πρακτική της παιγνιώδους μάθησης με ψηφιακά μέσα, σε μια προσπάθεια να διεξαχθεί η διδασκαλία με πιο ενδιαφέρουσες και ελκυστικές μεθόδους. Έτσι, την τελευταία εβδομάδα των μαθημάτων οι μαθητές της Β’ Γυμνασίου εξετάστηκαν στο μάθημα της λογοτεχνίας στην αγγλική γλώσσα με την εφαρμογή Kahoot.
Αντίστοιχα, οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου εξετάστηκαν στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας με την εφαρμογή Plickers . Με τις εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας για τις οποίες το Γυμνάσιο-Λύκειο «ΔΕΛΑΣΑΛ» κατέκτησε δυο Education Business Awards, αξιοποιούμε στοιχεία που συναντάμε σε παιχνίδια, σε δράσεις που δεν είναι παιχνίδι, όπως είναι η αξιολόγηση της μάθησης.