Στοιχεία Σχολείου
Χρήσιμα Έγγραφα
Ζώνη Δραστηριοτήτων
Κατηγορίες
- Ανακοινώσεις
- Βιωματική Μάθηση
- Βιωματικό Εργαστήριο STEAM & Επιχειρηματικότητας
- Διαγωνισμοί
- Διαγωνισμός Θετικών Επιστημών
- Διαθεματικές Προσεγγίσεις
- Διακρίσεις
- Δραστηριότητες
- Εθελοντισμός
- Εκδηλώσεις
- Εκκλησιασμός
- Εκπαιδευτικά Προγράμματ
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Ενημερώσεις
- Ημερίδες
- Λασαλιανά Νέα
- Λασαλιανές Ημέρες Ειρήνης
- Μαθητική Πένα
- Νέα Αγγλικών
- Νέα Αποφοίτων
- Νέα Γαλλικών
- Νέα Γυμνασίου
- Νέα Λυκείου
- Πρόγραμμα Μετάβασης
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολή Γονέων
- Σχολικές Εορτές
- Τμήμα Εικαστικών
- Τμήμα Μαθηματικών
- Τμήμα Πληροφορικής
- Τμήμα Φυσικής Αγωγής
- Φιλολογικοί Αγώνες
- Χριστουγεννιάτικο Bazaar
- Conseil Des Jeunes Citoyens
- Creative Writing Competition
- De La Salle Science Festival
- Eβδομάδα Θετικών Επιστημών
- Eπισκέψεις
- Spelling Bee
Αναζήτηση Άρθρων
Αρχειοθήκη
-
►
2025
(
65
)
- ► Φεβρουαρίου ( 14 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2024
(
199
)
- ► Δεκεμβρίου ( 21 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 21 )
- ► Ιανουαρίου ( 13 )
-
▼
2023
(
236
)
- ► Δεκεμβρίου ( 26 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 7 )
-
▼
Μαΐου
(
25
)
- Εκκλησιασμός για τον Άγιο Ιωάννη-Βαπτιστή Δελασάλ
- Γίναμε λεξιπλάστες, περιγράφοντας τους ήρωες των ο...
- Εναλλακτικές προσεγγίσεις της «Οδύσσειας» του Ομήρ...
- 5oς Διαγωνισμός εκφραστικής απαγγελίας και ανάγνωσης
- Εορτασμός του αγίου Ιωάννη-Βαπτιστή Εορτασμός «Δελ...
- Τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή τα βλέπεις με τα...
- Οι Αγριόπαπιες «πέταξαν» πάνω από τη 19η Διεθνή Έκ...
- Ετήσιος παιδαγωγικός σχεδιασμός Α΄ Λυκείου
- Δράση ετήσιου παιδαγωγικού σχεδιασμού Β΄Γυμνασίου
- Η τέχνη συναντά τους πολίτες του Βυζαντίου
- Όταν ο εθελοντισμός κάνει μικρά θαύματα…
- Οι μαθητές μας σε ρόλο Ευρωβουλευτή
- «The Ship of Tolerance / To Πλοίο της Ανεκτικότητας»
- 2ο Πανηγύρι Φυσικών επιστημών
- Ακολουθώντας τον ετήσιο παιδαγωγικό σχεδιασμό…
- Erasmus+ Β' Λυκείου
- Erasmus+ Κωνσταντινούπολη
- Βραβείο στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό!
- Ιστορία και …λέξεις μάς ταξίδεψαν και φέτος! 6οι Φ...
- Dictée en ligne
- «Clean up the Med»
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: «Ενισχύοντας το αίσθημα τ...
- Συνάντηση με τη Διευθύντρια ΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης
- H αγγλόφωνη Θεατρική ομάδα του Γυμνασίου-Λυκείου τ...
- 6οι Φιλολογικοί Αγώνες μαθητών Γυμνασίου Ελλάδας σ...
- ► Φεβρουαρίου ( 31 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2022
(
180
)
- ► Δεκεμβρίου ( 29 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2021
(
158
)
- ► Δεκεμβρίου ( 32 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 6 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2020
(
125
)
- ► Δεκεμβρίου ( 36 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
- ► Φεβρουαρίου ( 27 )
- ► Ιανουαρίου ( 16 )
-
►
2019
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 22 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 16 )
- ► Ιανουαρίου ( 12 )
-
►
2018
(
126
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 10 )
- ► Ιανουαρίου ( 8 )
-
►
2017
(
163
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 9 )
- ► Φεβρουαρίου ( 19 )
- ► Ιανουαρίου ( 11 )
-
►
2016
(
141
)
- ► Δεκεμβρίου ( 20 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 13 )
- ► Ιανουαρίου ( 10 )
-
►
2015
(
144
)
- ► Δεκεμβρίου ( 12 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 10 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
►
2014
(
100
)
- ► Δεκεμβρίου ( 15 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 13 )
- ► Φεβρουαρίου ( 8 )
- ► Ιανουαρίου ( 7 )
-
►
2013
(
70
)
- ► Δεκεμβρίου ( 10 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 11 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 6 )
-
►
2012
(
59
)
- ► Δεκεμβρίου ( 7 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 5 )
- ► Φεβρουαρίου ( 12 )
- ► Ιανουαρίου ( 3 )
Ακολουθώντας τον ετήσιο παιδαγωγικό σχεδιασμό…
«…διότι ο άνθρωπος βλέπει το φαινόμενον, ο δε Κύριος την καρδίαν.» 1 Σαμουήλ ις΄, 7 … να είναι η πόρτα μας πάντα ανοιχτή, … να είμαστε δεκτικοί στις συναντήσεις, … να μην εξαρτάται η κρίση μας για τον άλλο απ’ αυτό που φαίνεται, … να αναζητούμε πάντα αυτό που πράγματι είναι!
Στο πλαίσιο του ετήσιου παιδαγωγικού σχεδιασμού για το σχολικό έτος 2022-2023, οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, επεξεργαζόμενοι την 6 η Ενότητα του σχολικού εγχειριδίου «Η ομορφιά δεν είναι το παν», στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών, αφού προσέγγισαν νοηματικά και ερμηνευτικά το πρωτότυπο κείμενο και εμβάθυναν στον διασκευασμένο μύθο του Αισώπου, κλήθηκαν να δημιουργήσουν τον δικό τους σύγχρονο μύθο με διδακτικό και ηθικό περιεχόμενο, σαν νέοι «Αίσωποι», και να τον αναρτήσουν στο padlet της τάξης τους, ώστε να αποδείξουν με τις σύντομες ιστορίες τους πως το «φαίνεσθαι» δεν ανταποκρίνεται πάντοτε στην αλήθεια και στην ουσία των πραγμάτων, ειδικά σήμερα στην εποχή των ραγδαίων εξελίξεων και της κυριαρχίας των ψηφιακών μέσων. Οι ιστορίες των μαθητών μας ήταν πολύ ενδιαφέρουσες και διδακτικές και παρατίθενται παρακάτω: