Πέμπτη 18 Απριλίου 2024

Όταν η Φυσική συναντά τη Φυσική Αγωγή…



Τι σχέση έχει η Φυσική με τη Γυμναστική; Πρόκειται για δύο επιστήμες παράλληλες ή υπάρχουν σημεία τομής; Σ’ αυτά και σ’ άλλα σχετικά ερωτήματα κλήθηκαν να απαντήσουν οι μαθητές της Γ Γυμνασίου σ΄ ένα διαφορετικό μάθημα που είχαν σχεδιάσει οι καθηγητές Φυσικής και Φυσικής Αγωγής. Στο πρώτο μέρος του μαθήματος, ο κ. Ζουρνάς εξήγησε με βάση τη θεωρία της Φυσικής με ποιόν τύπο θα μπορούσαν να βρουν οι μαθητές την ταχύτητα ρίψης, ενώ στο δεύτερο μέρος του μαθήματος οι μαθητές διδάχτηκαν από τον κ. Φουντοραδάκη την τεχνική ρίψης και τη σωστή γωνία, ώστε να πάει η σφαίρα όσο μακρύτερα γίνεται. Στο τρίτο μέρος μαθητές πραγματοποίησαν ρίψεις, ενώ οι υπόλοιποι εφαρμόζοντας τον κατάλληλο τύπο μετρούσαν κάθε φορά την ταχύτητα, η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις έφτασε σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Μαθητές και καθηγητές απόλαυσαν τη διαδικασία αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η διεπιστημονικότητα «κρύβει» ενδιαφέροντα σημεία!